مقالات

بالابر ساختمانی مشهد

بالابر ساختمانی مشهد

بالابر ساختمانی در مشهد به صورت تک فاز و سه فاز به فروش می رسد. بالابر تک فاز مناسب حمل بار تا 350 کیلوگرم است. بالابر سه فاز در ظرفیت های بیش از 500 کیلوگرم به کار می رود.اما بالابر تک فاز با در دسترس بودن برق شهری از محبوبیت بیشتری برخوردار است. سهند ابزار نمایندگی و پخش بالابر ساختمانی تک فاز در مشهد را فعال نموده است. پیمانکاران و اپراتورها می توانند به صورت آنلاین در مشهد و حومه بالابر خریداری کنند. باخرید آنلاین از سهند ابزار در مشهد، امکان مشاوره فنی قبل از خرید و پرداخت هزینه در محل بوجود آمده است. انتخاب صحیح بالابر متناسب با شرایط کاری پروژه یکی از مهم ترین اقدامات پیش از خرید است. سرعت حمل بار، قدرت و تحمل اضافه بار،ارتفاع حمل بار و . . . از پارامتر های مهم در انتخاب بالابر ساختمانی است. پس از مشاهده لیست و قیمت انواع بالابر ساختمانی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران فنی ما تماس بگیرید.
مشاهده لیست و قیمت انواع بالابر ساختمانی
جهت آشنایی مختصر با اجزای تشکیل دهنده بالابر توضیحاتی در ادامه آورده شده است.

مشخصات بدنه استاندارد بالابر ساختمانی

شاسی بالابر به طور کلی از دو پایه، دو بازو، ریل و کالسکه تشکیل شده است. اما ضخامت پایه ها، ناودانی یا پروفیلی بودن کالسکه، طول و وزن ریل از پارامتر های مهم در انتخاب شاسی استاندارد بالابر ساختمانی است. در شاسی سنگین سهند پایه هااز لوله گازی 6 و بازوها از لوله 5 گازی با ضخامتی بیش از 2.5 میلیمتر ساخته می شود.کالسکه در بدنه سنگین بالابر سهند از نوع پروفیلی و ریل 3 متری با وزن 30 کیلوگرم ساخته می شود.اگر طول ریل کوتاه باشد باعث برخورد بار با ساختمان می شود و اگر ریل زیادی بلند باشد خطر سقوط بالابر در اضافه بارها را افزایش می دهد.

اجزای شاسی بالابر ساختمانی مشهد

الکتروموتور، گیربکس و کلید

الکتروموتور تک فاز،گیربکس حلزونی و کلید بالابر مهمترین قطعات بالابر ساختمانی هستند.در قیمت و کیفیت بالابر ساختمانی انتخاب قطعات بسیار تعیین کننده است. موتوژن و دینام الکو طرح آسیا شناخته شده ترین الکتروموتور های ایرانی بالابر است. تاپ ایتال، بارلی، RMP LION واستریم موتورهایی الکتریکی چینی است. دینام های چینی با کیفیت خوب و عالی در این لیست وجود دارد. مشخصات توان، قدرت و سرعت این الکتروموتورها تقریبا مشابه است. قدرت 3 اسب بخار، توان 2.2 کیلو وات و سرعت 1400 دور در دقیقه.اما تفاوتهایی در تیپ ،سیستم تهویه،درجه حفاظت و سایر مشخصات الکتروموتور ها وجود دارد. یکی از تفاوت ها در این الکتروموتور ها ماکسیمم جریان مجاز است. در شرایطی که فاصله بالابر ساختمانی و کنتور زیاد است به دلیل افت ولتاژ الکتروموتور راه اندازی نمی شود و استارت نمی خورد.

الکتروموتور،گیربکس و سایر اجزای بالابر ساختمانی

گیربکس در بالابر ساختمانی از نوع گیربکس حلزونی انتخاب می شود. گیربکس های حلزونی با ضریب تبدیل بالاتر از 30 به 1 دارای خاصیت مهم برگشت ناپذیری هستند . در بالابر های تک فاز با قابلیت حمل بار تا 350 کیلوگرم از گیربکس حلزونی سری VF86 استفاده می کنیم. در بالابر های 500 کیلوگرم VF110 .تفاوت اصلی قیمت در گیربکس های حلزونی به جنس و ضخامت دنده ها و پوسته گیربکس بستگی دارد. دندانه گیربکس هاراچدن و یا فسفر برنز می سازند. گیربکس هایی که جنس دندانه های آن از فسفر برنز است خاصیت ضد خورد شدگی دارند اما گیربکس های دنده چدنی زیر فشار بار خورد می شوند. جنس پوسته در گیربکس های حلزونی چدنی و یا آلومینیومی است. گیربکس های با پوسته چدنی مناسب استفاده در محیط های کاری پرتنش است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر راهنمای خرید بالابر ساختمانی را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.