تعمیر بالابر ساختمانی ، روزمرگی های یک تکنسین!

تعمیر بالابر ساختمانی در خاوران تهران

تعمیربالابر ساختمانی

تعمیر بالابر ساختمانی از نخصص های منه! وقتی کسی برای تعمیر بالابر ساختمانیش باهام تماس میگیره چشمام یک برقی میزنه. با خودم میگم بازم یک تجربه جدید! این دفعه قرعه به اسم بالابر ساختمانی پروژه خاوران افتاده بود! با مجموعه سهند ابزار تماس گرفته بودن. گویا بالابرشون موقع بالا رفتن چندین جای ساختمان ضربه وارد می کرد.

این ضربه باعث میشه بار متصل شده به سیم بکسل رو پرت میکنه.

زمان مقرر هر روزه تعمیر بالابر ساختمان رسید. من راهی پروژه ساختمان که در خیابان خاوران بود شدم.

به پای ساختمان رسیدم. باز هم مثل همیشه برای تعمیر بالابر ساختمانی، اولین کاری که کردم چک کردن مسیر اتصال برق بود. نکات مهم اتصال بالابر ساختمانی به برق رو اینجا بخونین. کابل برق رسانی برای دستگاه ضعیف بود. اصلاحش کردم اما مشکل این بالابر ساختمانی این نبود.

وقتی برای تعمیر بالابر ساختمانی به پشت بام رسیدم یک چیز عجیب دیدم! زیر پایه چپ بالابر ساختمانی تخته ای گذاشته بودن که باعث می شد بالابر کامل روی زمین قرار نگیره!! این کار باعث می شد هم بالابر تراز نباشه و هم بسیار خطرساز باشه!!

وقتی بالابر به طور کامل بررسی کردم یک مشکل دیگه رو هم پیدا کردم. کج بودن دینام کاملا واضح معلوم بود. این عدم تراز باعث شده بود تسمه دینام از جاش خارج بشه. نکات مهم اتصال بالابر رو اینجا بخونین.

بعد از تنظیم همه موارد بالا بازهم ایراد که ضربه زدن بود پا برجا بود. تعمیر بالابر ساختمانی به طور کامل انجام نشده بود. بنابر این سیم بکسل چک شد که فهمیدم ایراد از همین جاست. سیم بکسل را به طور کامل تعویض کردم. تعمیر بالابر ساختمانی به طورکامل انجام شد!

هزینه های تعمیر بالابر ساختمانی پروژه خاوران

هزینه 35 متر سیم بکسل، اجرت سرویس بالابر ساختمانی، هزینه ایاب و ذهاب

نکات مهم از این تجربه

1. در تعمیر بالابر چک کردن تراز بودن خود بالابر و تمامی اجزای آن بسیار مهم است.

2.همیشه مسیر برق رسانی در هنگام تعمیر بالابر ساختمان چک شود که به درستی انجام شده باشد.

قبل از تعمیر چطور بالابر مناسب تهیه کنم؟

وابسته به زمان استفاده شما از بالابر ساختمانی میتونین اون رو کرایه کنین.

یا با استفاده از این راهنمایی یک بالابر مورد دلخواهتون رو بخیرین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.