الکتروموتور, محصولات

الکتروموتور تک فاز ۳ اسب ۱۴۰۰ دور چینی

توضیحات الکتروموتور تک فاز 3 اسب 1400 دور چینی

به صورت استاندارد و البته تجربی بر روی بالابرهای ساختمانی تک فاز، الکتروموتور های با توان 2.2 کیلووات، قدرت 3 اسب بخار و سرعت گردش 1400 دور در دقیقه نصب می شود. الکتروموتورهای چینی با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می گردد که می توان آن ها را به صورت کلی به دو دسته درجه 1 و درجه 2 تقسیم کرد.تفاوت اصلی در میان این الکتروموتورها کیفیت سیم به کار رفته در داخل روتور و استاتور این الکتروموتورهاست. سیم مسی به کار رفته در الکتروموتور چینی درجه 1 دارای خلوص بسیار بالایی است. هر چند کیفیت خازن ها و پلاتین و بلبرینگ ها نیز متفاوت می باشند اما بیشترین تفاوت در خلوص و کیفیت سیم مسی به کار رفته در استاتور و روتور الکتروموتورها می باشد. جنس پوسته این مدل الکتروموتورها آلومینیومی و چدنی است که در بالابرهای ساختمانی پوسته چدنی آن مصرف می شود.

وزن الکتروموتورهای چینی میان 40 تا 48 کیلو متغیر می باشد. وزن به تنهایی ملاکی برای درجه 1 یا یا درجه 2 بودن الکتروموتور نیست. هرچند امروز به طرزی عجیب توسط فروشندگان به عنوان فاکتوری مهم به مصرف کنندگان و مشتریان انتقال داده می شود. وزن بالای دستگاه می تواند ناشی از اضافه کار بر روی پوسته چدنی الکتروموتور باشد (اگر ضخامت پوسته 2 میلیمتر اضافه گرفته شود می تواند این اختلاف وزن را ناشی شود). اما همین اختلاف وزن می تواند ناشی از پر سیم یا کم سیم بودن استاتور دستگاه نیز باشد. از این رو برای تشخیص الکتروموتور درجه 1 از درجه 2 تنها می توان به شرکت های وارد کننده معتبر در این زمینه اعتماد کرد.

در هر صورت به دلیل فراوانی برندهای الکتروموتور در سطح بازار، مصرف کنندگان نیز بایستی به فروشنده یا عرضه کننده الکتروموتور خاص اعتماد کنند.

ویژگیهای الکتروموتور تک فاز 3 اسب 1400 دور چینی

  • توان 2.2 کیلووات
  • قدرت 3 اسب بخار
  • جریان ورودی 19 آمپر
  • سرعت گردش 1400 دور در دقیقه
  • جنس بدنه چدنی

برای تهیه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت الکتروموتور چینی می توانید اینجا کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.