تعمیر بالابر ساختمانی ، روزمرگی های یک تکنسین!

تعمیر بالابر سیار ، خیابان پیلغوش

تعمیر بالابر سیار یکی از مهمترین نیازهاییست که در ساخت و ساز ساختمان به چشم میاد. چرا که حمل و نقل بالابر ساختمانی نسبتا سخت است. همینطور نصب و جداسازیش. از طرفی جزو ضروری ترین ماشین های موجود در پروژه ساختمانی است. تعمیر بالابر سیار باعث سهولت و سرعت بخشیدن به کارهای ساختمانی میشه. و من کسی هستم که میتونه تعمیر بالابر سیار رو در سریعترین زمان انجام بده!

این دفعه پروژه خیابان پیلغوش بود که از سهند ابزار کمک خواسته بود. مشاور تلفنی کارساز نشد. احتیاج به بررسی حضوری بود.گفتم که ارائه خدمات تعمیر بالابر سیار یکی از مهمترین نیازهاست. طبق توضیحاتشون در حین کار بالابر صدای وحشتناکی داده و از کار افتاده. خب مثل همیشه از بررسی اتصالات برقی شروع کردم . اصول اولیه اتصال به برق کامل رعایت شده بود.

به طبقه ای که بالابر در اونجا بود رفتم. و در همون ابتدا متوجه مشکل بالابر شدم. خار مخصوص گیربکس رو نذاشته بودن. همین سهل انگاری باعث این خرابی بالابر شده بود. بعدش متوجه شدم که تسمه و دینام با هم تراز نیستن. باهم ترازشون کردم.

و یک ایراد بزرگ دیگه! گیربکس بدون واسکازین 140 بود! این می تونست خودش یک خرابی اساسی رو به بار بیاره! گیربکس رو قفل و خورد کنه! اونم حلش کردم! خوبی خدمات تعمیر بالابر سیار همینه که همه چی رو با هم سر صحنه می بینم و حلش میکنم!

و بازهم بخش شیرین ماجرا! فاکتور!

فولی گیربکس، خار گیربکس، واسکازین 140، اجرت سرویس و تعمیر، ایاب و ذهاب

نکات مهم:

فولی حتما باید با خار مخصوص خودش به گیربکس متصل بشه! حواستون باشه هر خاری جواب نمیده!

گیربکس بالابر معمولا VF86 هستش که حتما باید قبل از شروع کار واسکازین 140 داخلش بریزید! دقت بفرمایید واسکازین 140! نه روغن! نه هیچ واسکازین دیگه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.